Vytvořit optimalizaci pro https://www.root.cz/clanky/framework-torch-zaklady-prace-s-neuronovymi-sitemi/ vyhledávače není žádná legrace. Vyžaduje spoustu času, práce a kreativity. Rozhodně to nefunguje tak, že si copywriter nebo marketér sedne k počítači a během deseti minut má vše hotovo. Zejména v začátcích spolupráce bude zapotřebí hodně času, píle a komunikace s agenturou.
Na startovní čáře
Dejme tomu, že máte nápad a zhruba víte, jak chcete mít web postavený. V případě, že teprve začínáte se stavbou stránek a nemáte ještě zhola nic, počítejte s prací asi na pět hodin. Možná se to zdá hodně, ale počítejte s tím, že předpřipravenou šablonu musíte upravit a vyplnit všechny důležité položky, bez kterých se neobejdete jako je O nás a Kontakty.
Potřebujete do začátku napsat alespoň deset článků? Včetně titulků, metadat a obrázků to zabere mezi deseti a dvaceti hodinami. Jde o to, jak kvalitní obsah chcete mít a jak pečlivý copywriter bude. Ovšem čím pečlivější, tím lepší. Vytvořit kvalitní obsah vyžaduje dostatek času, protože rychle napsaný text je většinou špatný.
Další krok
Ve chvíli, kdy je hotový základ, přesuňte se k sociálním sítím. Účty je zapotřebí založit na všech sítích, které budou vhodné podle toho, co nabízíte. Agentura vám snadno odpoví na otázky typu: kde bych měl mít profil, když prodávám kočárky pro děti?
Vše ostatní je drobná a neúnavná práce, která ovšem stojí za to. Propojení webu se sociálními sítěmi, analýza a volba nejlepších klíčových slov, linkbuilding, kompatibilita pro smartphony a tablety, struktura titulků a mnoho dalšího. Jednotlivých kroků, které musí copywriter a marketér udělat je nespočet a všechny trvají nějakou dobu.
Jak stanovit konkrétní dobu?
Jak dlouho trvá SEO od SEOlight se dozvíte přímo u nich. Tak je to nejlepší. Kontaktujte marketingovou agenturu, popište jim stav projektu a oni vám sami řeknou, kolik času budou potřebovat. Ideální je spolupracovat v dlouhodobém horizontu, protože jen tak budou moci nastavit účinné strategie a těch se držet.