Hodnocení zaměstnanců berte jako skvělou příležitost, díky které můžete personál motivovat


Občas je prospěšné promluvit podřízeným do duše. Pozitivní i negativní zpětná vazba je k nezaplacení. Podřízení přece chtějí vědět, co dělají špatně nebo naopak dobře. Pochvala se zaručeně přijímá mnohem lépe než kritika. Pracovníky jistě potěší, když si budou vědomi, že jejich činnost je pro někoho jiného důležitá a nenahraditelná. Když osobně své podřízené pochválíte, tak je to zaručeně potěší a zvýší ještě svoje úsilí. To je přece sen každého šéfa.

Všímejte si svých podřízených

Uvědomte si, že nemůžete být celé dny pouze zavřený ve Vaší kanceláři a jednou za měsíc se setkat s podřízenými. Tak se zkušený a profesionální manažer nechová. Jste členem vrcholového managementu, tak se podle toho taky chovejte. Musíte znát všechny své podřízené a pravidelně s nimi komunikovat. Když si zaslouží pochvalu, tak je pochvalte. Pokud neodvedou dobrý výkon, tak je pokárejte. Hodnocení zaměstnanců je strašně důležité. Pozitivní zpětná vazba dokáže podřízené občas potěšit víc než třeba finanční odměna.